Det pirrar i magen och det är inte magsjuka...

Inte heller är det kärlek utan lite förväntan för våran drömresa! Jag fick min guidbok om borneo i dag så nu ska jag lämna tillbaka böckerna som vi lånat på bibloteket. Bara jag hittar den sista! Långhus, hus på pålar i vattnet , orangutaner , näsapor och korallfiskar hoppas jag få se. Några stora grottor och fina moskeer och tempel skulle också sitta fint! Jag längtar!

Saga mår fint i dag men jag är lite orolig för L sa i dag att hennes A hade haft magsjuka en vecka och när Saga inte slukade pannkakan som hon brukar blir jag lite undrom...Tiden får utvisa...

I morgon om vi är "friska" Skulle jag behöva göra en fuling och smitta ner resten av stan och lämna tillbaka böckerna. Om jag inte hittar någon som kan göra det åt mig.

Apt blev inställt och jag funderar på att ta med tösen på nästa så hon inte behöver vara 1½dygn på dagis...

Tack C för cola påfyllning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0