Jul jul strålande jul!

Snart är det jul.
Saga fyller år snart och nattis skulle de lägga ner...
Nattis blir kvar så nu har jag bara två saker att bekymra mig över.

Tre veckor sedan jag skrev! Helt ofattbart hur fort tiden går! Nu är jag tillfälligt tillbaka och hoppas att jag ska kunna förgylla någons två minuter i livet med att läsa om andras bekymmer så deras eget liv blir en liten aning bättre! Hihi. Vi har det ju inte dålig men alla som är deppade kan jag trösta sig med att Saga kanske mår sämre för hon kräktes i morse. Hur pigg som hellst annars och vi avaktar ett dygn för att se om jag kan jobba på lördag...
Fredagen går bort tyvär. Ett långpass går bort så jag förlorar över halva lönen på att vara hemma med tösen. Tur att resan till Borneo redan är betald. (Hejsan hoppsan falle ralle ra när julen kommer ska varenda unge vara glad hör jag från vardagsrummet! Saga sjunger för full hals! Jag skulle oxå vilja vara så pigg när jag har magsjuka!) Det drabbar ju ingen fattig att vara hemma en fredag från jobbet! Hi hi jag är ju kommunalt anställd så jag har ju så bra lön! %-D

Inget ont som inte har något gott med sig. I dag blir det kanske städat när jag inte ska på möte på dagis, apoteks handla före resan och lämna igen reseböcker på biblo och fixa visakort...


Hejsan hoppsan falle ralle ra när julen kommer ska varenda unge vara glad!


Kommentarer
Postat av: Therese

Äntligen tillbaka!!!!! Jag har nog kollat "in" varje dag jag...nästan i alla fall. Hua vad jobbigt med magsjuka då:( Då syns vi kanske inte alls i helgen då...

2008-12-11 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0