Jul och nyår...



Tack pinglan och god jul på dig och alla andra oxå! Gott nytt år till alla!

Julen var mysig ute hos syrran och jag slocknade på soffan. Många paket till Saga blev det och jag fick en jättemysig morgon rock! Tack för alla fina julklappar och god mat!

Nu är det nyårsafton och det snurrar i huvudet. Inte av Champange utan av tankar. Jag har så mycket jag måste komma ihåg före resan så jag får ont i magen...
Det blir nog inga bilder inlagda på ett tag för jag har inte hunnit lära mig hur jag förminskar dom rackarna. Jag hinner inte ens sitta och skriva här! I alla fall så ska jag lägga in massor av bilder efter resan och skriva några gånger när vi är där nere. 15 dagar kvar...

GOTT NYTT ÅR som sagt! Ny ska vi till L och äta nyårs buffe´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0