Kota Kinabalu here we come!

Oj vad mycket spännande jag läser i guide boken! Vi kan klättra i berg, dyka och vandra flera mil i djungeln! Inte vad jag planerar dock!
I dag har jag lånat en bärsjal av min vän L  och sk sy en som passar till mig och saga. Barnvagnen lämnar vi hemma. Det får bli taxi när vi är i stan för på de flesta ställen kommer en barnvagn bara vara i vägen. Det är bara att gå för tösen och när hon inte orkar längre så tar vi fram sjalen...
Hittade info om ett nattbilsafari som är intressant eftersom Saga kan sova i knät på mig om hon blir för trött och safari med båt som oxå kan bli kul. Gummistövlar och regnbyxor för att hålla blodiglar från Sagas ben så jag bara behöver plocka från överkroppen hoppas jag i alla fall...tur att de inte är farliga!
Sköldpaddsön var dyr att bo på men någon stans ska vi hitta boende vid vatten och en strand så vi bara kan ha tråkigt med badande, fisktittande och latande i skuggan under någon palm utan några kokosnötter för det är livsfarligt att få nötter i pannan. Bannan träd är nog min modell:-)
Grottor med fågelbon och decimeter tjockt med dynga att trampa i måste vi så klart prova! Någon som vill följa med och har sisådär 50 000 över?

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter ju helt underbart!!!! MAn skulle haft dom där 50 000.

2008-12-14 @ 19:48:29
Postat av: pinglan

Jag hänger med!... Inte, nej. Jag var ju luspank. Ja just ja!

2008-12-15 @ 11:12:47
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0