Pang så hade jag en intryckt bildörr!

Jag är snart dokumenterat världens klantigaste bilförare! Med andra ord har jag varit med om min första bilolycka i dag! Jag svänger vänster och det är grönt. Första bilen svänger också vänster och den andra kommer långt upp i backen så efter alla erfarenheter jag har så hinner jag. Jag ser att han kommer men det klickar inte att jag måste bromsa och han kör rakt in i framdörren på min bil. Jag vet faktiskt inte om han skulle rakt fram eller till höger??? Enligt lagen var det mitt fel och det var det också men han kom ganska fort...
Skit samma det gick bra med Saga som satt bak och sov och jag har bara lite ont i nacken och det ska jag försöka kolla upp på onsdag om vårdcentralen kan klämma in oss. Så vad är en intryckt dörr och 5000 eller nått i självrisk når Saga lever!
Hon började gråta när någon sa att vi skulle till sjukhuset (inte pga att hon blev rädd när det small för det fattade hon inte) Hon ville inte till sjukhuset  S:-Mamma kommer dom att skära i min mage då? L:Nej, nej hjärtat de kommer bara att känna lite på din nacke och du kommer inte att få någon spruta eller bli skuren! Det kommer inte att göra ont! S: -Får man en leksak då? L:Nej det får man nog inte...

Det blev ingen träning i dag med andra ord. Pappa tog hand om oss och jag somnade på soffan medans han gjorde pannkaka. Ganska jobbig upplevelse...

Är det någon som tror att jag kommer att kunna sova och vakna utvilad i morgon vid fem???
Ska försöka i alla fall....



Kommentarer
Postat av: pinglan

Alhamdulillah (tack gode Gud!)att det gick bra!!!

2008-12-16 @ 16:48:40
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0