Prinsesstårta.

Fullt upp som vanligt. Läkarbesöket gick bra och jag är bara stel i nacken av att jag spänner mig. I dag har vi födelsedags kalas. Först kom några av Sagas kompisar och åt tårta och lekte. Hon fick så mycket fina pressenter! Tack allihop! Sedan kom familjen och det blev mer fina presenter. Tack så mycket ni med! Jag gjorde en tårta som såg ut som en prinsessa och alla barn var utklädda efter Sagas önskan.
Tösens pappa tittade in i går med storebror och hon fick en bra stund med presenter och fika. Hon hade gjort en fin tårta nästan själv som hon garnerade med sprits och jordgubbar! Nu är vi slut och ska sova...

Kommentarer
Postat av: pinglan

God Jul!

2008-12-24 @ 01:07:20
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0