Varför göra det enkelt för sig när det närmar sig kalas och jul?

I dag har jag jobbat och nacken käns ganska bra. Tur att jag har så mycket mer att göra innan jul. Det kanske hade blivit tråkigt om jag fått en stund över för eftertanke, he he. I dag har jag jobbat, värmt mat, handlat, varit och skrivit försäkringspapper och tagit hand om Saga. Badat gjorde hon själv och borsta tänder och godnattsaga fick hon lite hjälp med...

I morgon ska jag ringa försäkringsbolaget, bilfirman, vårdcentralen för att boka tid för koll av nackar, killen som körde in i oss för att komplitera papper och helex och avboka mitt sista möte (tråkigt) sedan ska jag jobba. Efter det ska jag sssssssooovvvvvvvvvvvvaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Herregud vad du har att göra!

2008-12-17 @ 08:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0