Nya nattnings rutiner!

Efter en seeeeen kväll när saga stökade på tills 22,30 och jag nattade oss vid 20,00 så har jag insett att det inte går att göra som jag gjort...
Nu ska det bli ändring på det. Till att börja med så måste hon sova i sin säng! Ont i ryggen får jag väl på morgonen när jag ska klä på henne och bära ner henne till barnvagnen men jag får väl kanske igen det på bra sömn, hoppas jag! Nu smyger hon upp och vill prata och kastar en boll och undrar varför jag skriver som jag gör... -gå och lägg dig NU! -Mamma jag ska bara...-Nej det är färdigsnackat i kväll vi har sagt god natt till varandra gå och lägg dig NU! Och Saga brister ut i gråt. Det kommer att bli en låpåång kväll igen....Sov gott ni andra som får sova...Dax att bära barn i säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0