Snart ser jag ut som en upp pumpad michelingubbe gjord av muskler!

I dag har vi varit och tränat musklerna! Oj vad duktig jag känner mig! Nästan så jag skulle få en blomma för det:-) Nä dom får jag bara om jag äter rätt under en hel dag. Skit lätt för 99.999% av jordens befolkning, däribland inte jag och några amerikaner som väger drygt 300 kg...

Saga är lite negativ i dag. Ville först inte träna om grannen A inte följde med men det hade hon inte mycket för. Sedan var det fel på mackan jag tog med för att jag hade vikt den. Hon var med andra ord inte så hungrig...
Väl hemma ville hon inte ha morot??? Tycker helt plötsligt inte om sin favoritgrönsak. Å t en bit och lite äpple till lunchen som bestod av köttkorv och potatis. Nu ser hon på bolibompa och jag ska hämta tvätten som fortfarande står kvar i tvättstugan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0