Så omsvärmad!

I går var det en lång dag! Jag klev upp och vi åt frukost och tog sedan en långt träningspass. Tv io barnrummet var trasig så Saga var ganska mycket med mig ute i gymmet. Efter det åt vi lunch och for sedan till badet och Saga lekte för fullt och for under vattnet flera gånger utan att bli rädd! Hoppade från kanten och kastade boll så hon for under vattnet från borgen, he he  vad kool hon var!

Köpte pizza åt henne och barnvakten på vägen hem innan min goa kompis C kom och vi drack en öl innan vi åkte ner till Tusen och en natt (låter lite som en strippteasklubb) och förtärde en trerätters middag som bestod av meze pepparbiff och baklava. Jättegott!

Gicksedan på Dublin och tog en öl innan våra vägar skiljdes åt och jag traskade vidare mot Aveny! Där var det bara en lärare i företagsekonomi som jag kände lite som jag pratade med en stund. Gick upp och en snygging från gatan hejade och jag kunde inte placera honom först så klart! Hjärna som en höna när det gäller att placera människor! Fast ska jag vara ärlig tror jag att hönor klarar av det bättre!
När vi pratat en stund kom en 26 åring och bjöd upp till dans. Han hade lite svårt att ta ett nej den kvällen, men tioöringen ramlade ner innan jag gick hem i alla fall!

Genom M (som jag hittade lite senare på kvällen) träffade jag en jättetrevlig golfare som skulle till turkiet till våren. Låter kul att spela golf där men jag tycker nog att våran Borneo resa är lite vassare,he he. Han bjöd på en supergod drink som jag inte kommer i håg likörnamnet på så klart! Mums! Han fick mina telefonnr. men har inte ringt :-(

Jag kanske ska ringa 26 åringen Hahahaha

Tog 03,15 bussen hem och var så lycklig:-)

I dag har vi varit på musikpossitivet, köpt böcker och lånat reseböcker om malaysia! Tagit en snabbsväng förbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0