Ny sorts muskel på magen:-)

Jag fick så mycket muskler av att vagga Ayah i lördags att jag hoppar över gymmet resten av veckan! Jag ser numera ut som en övergödd broiler! Det kan inte vara tårtan som fick den extra lilla musklern på magen som läkarna har fått för sig är ett brock att ploppa fram! Så det måste bara vara en ny sorts muskel som heter vaggius babys muskelus magus!

I dag blev det inte ens en prommis för min näsas rinner så förfärligt och sängen lockar efter nästan ingen sömn. Somnade 23, vaknade 0.30, 2.00, 3.30 och sedan väckte Saga mig kl.4.45. Då kunde jag inte somna om eftersom hon inte gjorde det. Klev upp 5.15 när klockan ringde och åt frukost. Åt fil och myssli och en leverpastejsmörgås. Mums. Saga sa-Jag går ner till vagnen och det gjorde hon och somnade...

En toppen dag på jobbet!

Väl hemma blev det korv, pasta, stekt lök och broccoli! Saga år broccoli? Hon måste ha glömt att hon inte gillar det, he he. Vid bordet klagar hon på att det svider runt munnen och jag föreslår att hon ska ta mindre ketchup nästa gång efterson det brukar svida. Hon svarar -Kan inte du he på ketchup nästa gång eftersom jag är så busig?

Kommentarer
Postat av: pinglan

Jamen jag vet, Ayah är ett mycket bättre träningsredskap än alla möjliga vanliga träningsredskap tillsammans!

2008-11-04 @ 23:28:10
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Therese

Grym muskel som du tycks ha upptäckt!!! Och vad härlig Saga är!!!

2008-11-05 @ 17:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0