Hjälp vi är jagad av VARGAR. Jag ser björnspår!

Vilken kul kväll jag hade i går! Först bjöd syrran på jättegod kyckling till middag och sedan åkte jag hem för att göra mig vacker! Jag fick en halvtimme på mig att hitta kläder och fixa  hår och smink innan chaffören hämtade mig. När jag var på väg ut ur dörren kom jag på att jag glömt flytta över pengar så kontot var tomt. På med datorn och efter att det var gjort sprang jag till den tålamodigt väntande chaffisen.

Väl framme hos A blev det spel och lekar som slutade i en lös tand på T. Jag har ångest över det i dag för om inte jag ramlat så kanske hennes tand hade varit olös i dag... Förlåt, förlåt, förlåt!
Den kommer att fastna igen och den blir inte grå! Hoppas jag innerligt!

Låter som vi var kalaspackade men då har ni inte sett vilka lekar man kan leka hos A! :-)

In till den fina staden och sedan var vi på väg in på Aveny men där var det tomt på folk så vi gick vidare. Lite folk ute men jag hade ju världens trevligaste goaste töser att vara ute med så vem behöver något mer! Tog bussen hem 03,15 och fikade och läste en stund. Fram till fem. Somnade och vaknade vid nio och kunde inte somna om i den tomma lägenheten.
Saga kom inte förens vid strax före 11 och då åt vi spagettilunch. När vi ätit kom Sagas pappa och storebror på besök. Vi åkte på max och Saga fick cola, strips och morötter. Jag drack ett par klunkar cola av henne bara...

Vi fick skjuts till Kulturmagasinet och var med på musikpossitivet. Saga tyckte det var kul en bra stund och sedan ville hon läsa en stund och leka i båten. På väg ut tittade vi på Altiras dansuppvisningar. Saga tyckte det var jättespännande och ville vara kvar.

Vi gick sedan och såg Niko på bio. En söt och lite läskig film om en renkalv som ville flyga som sin pappa som var en av jultomtens renar...Den fick fem renar av fem möjliga av Saga. Jag var så trött  så jag somnade en snabbis i mitten:-/ På vägen till Navet så lekte vi jagade renar och folk log åt oss. Kul att göra någon glad!

Väl hemma blev det pankis och sallad som Saga INTE ville ha. Hon fick valet att äta lite sallad eller ärtor och det blev ärtor...De flesta kom nog ner i akvariet till fiskarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0