Äntligen nätet igen!

Min dator funkar!!!!!!!!!!!! Jag menar allt som jag vill göra med den funkar nu! Tack alla som hjälpt mig!

I dag skulle vi gå på en långprommis efter jobbet som jag såg fram emot men precis när vi ska gå ringer J och erbjuder sig att hjälpa mig med datorn i stället! Det blev ett fint arbetsbyte med gardin uppläggningar som jag lovat att fixa i framtiden.

Saga har varit så snäll i dag som en liten ängel! hon har inte bråkat något och tom tvättat håret utan gnöl! I dag var det en dans på rosor att vara mamma!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jihooooo!!!!

2008-10-28 @ 08:53:29
Postat av: pinglan

Jag som har undrat var du tog vägen!:D

2008-10-28 @ 10:31:00
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0