Arg!

Urght! Skitunge som kan få mig på sånt här hummör! Jag är trött, hon är trött och vägrar sova och jag hatar att lägga mig arg!

Den meningen hjälpte så pass att jag faktiskt kunde bete mig vuxet och krama om henne. Jag har inte bett om ursäkt för att jag varit arg men sagt att jag älskar henne. Hon frågade om jag var arg fortfarande och varför medans jag skrev första meningen och hon fick ett Ja på första frågan och ett För att du inte går och lägger dig på andra frågan. Nu sover hon redan tror jag...Helt slut var hon men vägrade sova utan mig. Jag har kånkat henne till sängen och skällt och det hjälpte inget vidare i dag...Hon spratt bara upp och ut igen och skriker tillbaks, vilket jag kan förstå! Om jag är för trött för att hålla lugnet så kan jag inte begära det av henna. Börja om med nattningsrutiner står högst på min prioriterings lista! Jag tror vi ska göra ett chema och sätta på väggen:-)

Kommentarer
Postat av: T

Ja det är inte så lätt alla gånger... det är tur att barnen inte är långsinta

2008-10-06 @ 20:04:14
Postat av: saga

Våran blogg är bäst!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-10 @ 17:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0