Dax att lära sig plocka undan efter sig kanske...

Vad jag är duktig vissa dagar! I går tex. så tvättade jag, gick med kläder till en kompis, tränade på gymmet efter att jag bråkat med Saga, handlade på fyra affärer, var till en annan kompis och var lite social innan jag insåg att klockan var 21.30 och vi skulle upp 5.30 i dag så då åkte vi hem och tog en snabbnattning efter en kort titt på Idol. Undrar hur det slutade?

Vad lite jag har gjort i dag i stället! Jag har jobbat 9 timmar och hämtat på dagis, kokat pärer och värmt lamm till middag och nu hamnade jag här en stund...

Jag berömde Saga för att hon är så duktig att plocka undan efter sig och hon kontrade med att jag kanske skulle städa jag med! För när jag jobbar är hon på dagis och städar! (berättade hon för mig) Jag tycker att hon skulle begära löneförhöjning eftersom hon jobbar så hårt på dagarna. Nu ska jag utan att ljuga ta fem minuters plockihop:-)

Kommentarer
Postat av: mormor

hej

Jag läste om att städa.

Du har en klok liten tjej.

Hälsa från mormor och ge henne en kram

Kram på er båda.

2008-10-08 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0