Hoppas det funkar nu då!

Gud vad irriterande! Sist jag skrev så skrev och skrev och skrev jag och när jag tryckte på Spara & publicera så dök "sidan kan inte visas" upp och allt försvann!

Nu är jag här igen och livet rullar på. Jag går i det fina vädret och tränar nästan två gånger i veckan. Lyckades lura i saga sista lammkotletterna genom att göra köttfärssås av dem med hjälp av mixern.
Så lurad blev hon då inte efterswom hon tre timmar senare frågade varför jag miskade... Vad för något? Miskade! Så här! (hon visar med handen) Tioöringen ramlar ner och jag utbrister mixade!
Vi tränar på att säga det rätt och hon klarar det på tredje försöket. Sen förklarar jag att jag mixade för att hon inte gillar kött och hon tycker att hon får "tandlösa" (kött mellan tänderna/tappar tänderna) av det. därför gjorde jag köttfärssås och hon godkänner det.
Annars gillar hon inte mixad mat eftersom det är för småbarn! När hon var mindre slog hon lös två tänder och fick äta mixad mat i två veckor. Blev bränd då tror jag...

I morgon ska jag tvätta och när Sagas pappa kommer och hämtar henne ska jag ner och träna jätteläääänge! Blir det mer egen tid över tror jag att jag tar en tur i skogen om det är fint väder! Kanske en sväng på stan med en kompis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0