God natt!

Undrar just hur man kan rättfärdiga pedofilism och misshandel i guds namn? Det funkar hyffsat bra i flera stater i usa tydligen. Såg på Dr phil i dag och blev glad över att sociala och polis (tror jag) äntligen reagerat över en av sekterna där och fråntagit familjerna sina barn. Jättetragiskt och jag förstår att föreldrarna saknar sina barn och att de inte förstår att de har gjort fel i mitt tycke!
Jag vet att de växt upp med den tro de har om att de gör rätt men i mina ögon är det alltid fel att tvinga sina barn att be till gud om att deras mamma ska dö, Slå sina barn och inte blir det bättre om man använder tilhyggen eller hänga dem upp och ner under rinnande vatten. Det är inte heller okej att tungkyssa och taffsa på dem eller gifta bort dem när de är barn för att de ska producera mer barn.... Den "lilla" familjen (på ca nio fruar och 52 barn) styr av en man som får ha obegränsat med fruar och styr allt efter sitt egna sjuka huvud! Jag tackar gud att jag inte blev född i den familjen! Nu har jag fått häva ur mig lite om dom då!

Så i dag har jag sorterat kläder och Saga har efter lite övertalning provat en täckjacka och byxor som tur nog passade! Jag har plockat fram en framdel på ett lamm som jag ska laga till i morgon. Hoppas det blir gott... Retat mig på maktmissbruk (dr phils program) och bygt pussel med tösen. Ätit choklad till min ångest och förbannat regnet! Om du dansar regndans så kan du SLUTA med det nu! Vi har hjälpts åt att damsuga och skura halva lägenheten, det tar tid när två drar i damsugaren... Började dagen med lite jobb. Det var min dag från slutet till början. Förutom att jag ska sova nu!



Kommentarer
Postat av: pinglan

Ja, jag undrar också vad det är för en idiot som dansar regndans! Hihi!

2008-10-03 @ 13:03:00
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0