Vardag, vardag, vardag...

Hur spännande har den här dagen varit då? Inte alls...

När jag kom hem från jobbet hämtade jag upp Saga på dagis och vi tog en kort 20 min promenad innan vi åkte och köpte lite mat.
Åt matrester tfrån i går, pastagratäng som Saga gillade så mycket att det knappt blev någon mat kvar till mig. Hamnade i tacochipsfällan då och åt massor av chips på kvällen för jag var så hungrig!!!

Så nu har jag ångest för det  då....

Fick snabbfrämmande och pratade med en vän i telefonen och läst en saga för Saga.

Nu ska jag ringa upp telefonvännen och sen ska jag sova så jag är pigg i morgon när vi ska upp halv sex igen...

Kommentarer
Postat av: Therese

Du får ta igen allt skoj nästa helg då du (vi;)) är lediga...

2008-10-20 @ 15:25:03
Postat av: Lina

Å nä, det roliga får du allt vänta med en helg till... Du förstår Therese att Lena är en sån här snäll arbetskamrat som ställer upp när man vill byta helg. :-) Tack igen för det Lena!

2008-10-20 @ 18:28:03
Postat av: Therese

Ja du är allt snäll du Lena som har gjort så mycket byten nu...Du borde kräva ersättning, typ en chokladkaka med jordgubbar...mmmm

2008-10-20 @ 20:29:14
Postat av: Anonym

Men jag är väl oxå snäll....

2008-10-20 @ 21:33:28
Postat av: pinglan

Korna är också snälla! haha! nä, nu ska jag inte vara elak! Jag kunde inte hålla mig! Fick du ordning på datorn?

2008-10-21 @ 09:41:33
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha!! jag är inte säker på att alla kor är snälla... Jag tycker de kan se väldigt luriga ut jag....

2008-10-22 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0