Äntligen är datorn min!

Jag toppstyrs av Saga, tror jag. Satt och skulle skriva här förut och en jätte go tös kryper upp i mitt knä och  får mig utan att jag tänker mig för att lämna över kontrollen till henne. Det blev nemo för hela slanten! Jag kröp ner i sängen och läste en stund tills jag tyckte det var dax för frukost. Gröt med kanel och äppelmos. Nu har min chef bytt ruta och ser på tv medans hon äter.
Själv äter jag äppelkaka till frukost och blir fet. I alla fall om jag fortsätter med det! Hoppas min granne tycker om äppelkaka...Kanske de kan rädda mig från äppelringar runt midjan?

Kommentarer
Postat av: pinglan

Jajust ja! Jag gillar äppelkaka! men nu är det väl försent... buhu!

2008-09-23 @ 11:42:23
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0