Bowla med nyckelpigor?

Kasta klot när man tittar i kors är inte det lättaste. Jag fick spö av Saga i dag när vi bowlade! Jag kan inte skylla på att hon hade grindar och ramp, jag är bara så dålig! Men det är kul! Jag fick faktist en strike, tänk sån tur man kan ha!

Klev upp tio i sex och jobbade kortdag till nästan två. Trött som en döende noshörning, eller det var vist det jag var i går när jag baxade rullstolen uppför en stig i skogen efter att vi varit ner till havet och kastat sten i vattnet. Jag lät om inte annat som en:-) Jag har söööömnbrist, vaknade mitt i natten av att jag svalde och det gjorde blä ont! Undra om det är halsfluss på gång:-(

Sa åt en nyckelpiga att visa mig vart min friare var och den flög rakt på min kompis hus och satt sig. Jag är tyvär inte intresserad av varken J eller C...så jag hoppas att ingen av dom friar!

Nu ska jag borsta tänderna på oss och krypa ner i soffan och titta på TV tills vi somnar, kanske...


Kommentarer
Postat av: Thekla

Ha ha, men visst är det kul att bowla...och det är väl inte mer än rätt att chefen din ska vinna;D

2008-09-22 @ 12:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0