Lite pirr i magen.

Har biljetterna framför mig och inser att i mitten på januari åker vi från midlanda till arlanda till amsterdam till kuala lumpur till kota kinabalu som slutstation där vi kommer att bo på lyxhotell i fyra nätter!
Sen är det upp till mig att fixa boenden resterande tre ochn en halv vecka! Lite nervös är jag nog. Det är säkert inte lika lättrest som i Thailand, men vi får väl ta med en regnponcho som tält om det kniper, hi hi.
Vi åker föresten under regnperioden så jag får måtligt med nya fräknar under semestern...

Är lite trött i dag, måste bero på den urusla kosten=äppelkaka eller på för dålig sömn. Sov bara 5,5 timmar i natt innan jag skulle till jobbet . Dessutom var jag tvungen att gå igenom tider med dagispersonalen så jag var inte hemma förens halv sex i kväll. Det blev falukorv och pasta och disken är inte i plockad i maskinen än (höjden av lathet), kanske dax att göra det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0