Vill inte hosta just nu...

Här har jag jobbat på hela helgen och smittat ner halva kungariket! Jag har halsfluss och tyckte att jag kanske skulle uppsöka läkaren när jag vaknar på natten för att jag sväljer.

Jag är inte svullen och har inte feber men det kryllar av bakterier i den måttligt röda halsen. Skit vad dyrt det blir att vara borta från jobbet!

En jättefördel är dock att jag är ganska pigg och måste lämna Saga på dagis två dar på raken och har sex timmar att ha tråkigt på. Vad ska jag göra mån tro???

Nu vet jag! Det ska bli underbart skönt att gå ut i skogen och ta en prommis bland träden utan att antingen bära ett gnällmonster eller försöka peppa den samma till att bara gå lite till! Titta på de härliga färgerna som börjar bli på träden och hitta för mig nya stigar som man inte kan dra barnvagnar på! Dem med barnvagn har vi klarat av...

Städa behövs värkligen men jag tror att jag bara lägger ett par timmar på det. Jag har så liten egen tid så jag ska nog göra saker för mig på den tiden jag får nu.

Tänk vad mycket tid jag kan spendera vid datorn! Och jag kan sätta fast bänken på balkongen som jag fick ta bort när målarna skulle dit! De målar fasaden på vårat hus och är nästan klar, lite vitt runt dörren saknas bara.

Nä, nu ska jag laga kyckling till Sagas förtret! Hon är såååååå less på det och vill bara ha pannkaka och blodpudding.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej

Jag har fått ditt mejl.Jag hoppas att det inte blir mer strul på resan.Jag tänker på er.Ge Saga en stor kram från mig.

Mormor

2009-01-18 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0