Hoppas alla kan läsa bloggen!

Jag har inga inlägg sedan november!!!!!

Hade behövt några nu.

Vi är tillbaka hos Lucys backpackers lodge. I Kota Kinabalu. (Bättre för Saga här.) Hon blev lite glad när hon såg oss och vi fick samma rum som förra gången. Delade taxi från bussen med två tjejer från skåne och vi stötte på dem senare under dagen och gick till posten och köpte frimärken för  75 kronor.... Så alla som får ett kort ska vara rädd om det annars!!! Ha ha

I dag har Saga använt sina nyårs pengar och köpt ett par silver klackskor med ros i klacken. Hon har pratat om dem i en vecka!
Har hittat ett billigt ställe med kina mat, tyvär var ankan slut så vi fick ta kycklin i dag.. I morgon ska vi pröva anka tror jag! Och i kväll blir det att skriva lite kort. Tvätta i MASKIN, jag har tvättat allt flera gånger för hand, blä.

Ska kolla om det finns någon blomma och vad vi kan tänkas göra för utflykter framöver. Jag vill besökas en liten by dör det kan finnas hantverk. Vi ska nog ut till öarna igen...

Kramar från ett  regnit borneo!

Kommentarer
Postat av: caroline

När kommer ni hem ?

Såg du några sköldpaddor ?

Hoppas ni har det härligt trots regnet !!

Kramar Carro

2009-02-02 @ 09:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0