Ont om dreds har!

Den har tangent bordet funkar inte som det andra sa nu far ni kada igen!
Den enda med dreds har ar en 20 arig tjej fran sverige! Sa det blir inte nagon malaisyer i bagaget pa vagen hem! mojligtvis en 20 arig fullt tatuerad blond svenska men jag tror inte hon vill folja med ha ha!

i dag ar det jattekallt! Sakert bara + 25grader och regn regn regn... Vi ar blota och vadret gor oss lite griniga i alla fall mig... Saga har varit pa stralande hummor for hon fick mala naglarna i gar! I dag fick hon en drake och jag hotar med att slanga bort den om hon inte ar snall! Inge mer slanga sig pa trotoaren och skrika tack... I gar at vi kyckling for ankan var inte god har. Saga tror att det ar anka och ater med god aptit eftersom hon ar sa less pa kyckling.

Nar vi gick fran filipin marknaden i gar kvall sa sag vi en fin ratta som var kanske 20 cm lang utan svans, vit och brun. Som Saga sa -Rattorna ar sa stora att de inte far plats i vaggarna har!

Jag fick fotmasage i en timme harom dagen och det var superskont fast om man far tro han som masserade sa holler nog min kropp pa att falla ihop erftersom der gjorde ont pa alla akupressurpunkter. bade hjarta , hjarnan och magen lag risigt till ha ha! Ska nog ga till en kiknesisk doktor och fa mirakel te ha ha!

Funderar pa att aka till burnei i morgon om jag hittar ett bra och enkelt sett att aka dit pa...vi far se, som vadret ar nu vill man mest vara inne och gora suduko...eller slosa en formogenhet pa internet, he he.

Fick hjalp att flytta over kort till minnet sa vi kan ta mer kort och det tog en timme medans spelade Saga och nu skriver jag men det kostar bara 2,5 rm ca7 kronor i timmen har sa vi overlever nog det.

Min arm fjallar. Antingen har jag blivit en reptil, fatt en farlig tropisk sjukdom eller sa ar det for att jag brannde mig sa illa pa turtle ilands! Hoppas det inte ar en farlig tropisk sjukdom! Det var nog inge fel pa min hud nar jag fick fotmassagen sa jag vet inte vad jag ska tro! ha ha ha

Det ar redan den 6 februari och klockan ar 14.42 har sa vi ska nog hitta pa nagot sa vi inte bara regnar bort i hummoret i dag. Vill liksom utnyttja tiden lite nu...

Jattekramar pa er allihop!

Det ar jatteskont att fa lasa alla inlagg nar vi langtar hem. Kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad synd då!!!!!

Men vi saknar dig och saga !

Nu när jag vaknade hade jag också dreads ....men

man skulle behöva en ny style....uvvvva.snart bli re frissan även för mig (snåljåpen).



Dreja säger nu :-Vill att saga ska komma å äta glass



UNNA DIG NU DE SISTA DAGARNA SNÅLA EJ !!!!!

BÄSTA MATEN,BÄSTA SÄNGEN!!!



Kramiz Carriz och Dreja

2009-02-06 @ 09:32:55
Postat av: mormor

hej

Vad skönt att höra från dig.

När det närmar sig hemresan kan du väl höra av dig.

Jag kan hämta er vid flyget om du vill.Jag laddar upp i kylskåpet med basvaror.

Jag håller med Carolin.

UNNA SAGA OCH DIG DET BÄSTA DOM SISTA DAGARNA!

Tusen kramar!

Mamma

2009-02-06 @ 09:42:02
Postat av: pinglan

Hmmm, Amira tror att Saga har flyttat till Malajsa som hon säger. Jag tror ni måste komma hem nu! Hihi!

Jag tror att vi är flera som springer om varandra hemma hos er, så varken fiskar eller postlåda eller kylskåp lär det gå någon nöd på:) Tur för fiskarna om inte annat! Hihi!

Hoppas att ni kommer iväg och får se Brunei också. Hälsa kungen där från mig, han lär vara typ världens rikaste... Hans son eller dotter eller vem 17 det nu var hade väl världens dyraste bröllop för nåt år sen?

Jaja, ha så kul nu de sista dagarna och ta gärna med er lite värme hem för jag är trött på snö och kyla nu!



Miss you!

2009-02-06 @ 15:16:06
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hej!

Huvva ligen vad det regnar på er! Vad rena ni ska bli... Hoppas att ni inte skrumpnar ihop till russin. Har ni sett några fladdermöss? undrar Karl.

Vi längtar efter er! Passa på att ladda upp D-vitamin lagren nu så ni kommer hem pigga och krya.

Kramar från oss alla

2009-02-07 @ 10:20:20
Postat av: Moa

Hej Lena och Saga!

Vad glad att ni har det så varmt.

Här så har vi minus grader varje dag.

nu ska jag gå ut till smulan och mocka fruset bajs.

= inte så kul.

Ha det bra !

Kram Moa !

2009-02-07 @ 10:22:59
Postat av: Christina o Tommy

Hej på er i blötan

och tack för kortet som kom igår!!

I Västervik är det också blött men betydligt kallare.

Vi berättar för mormor Alice vartefter ...men du vet allt är färskvara.

KRAM på er

2009-02-07 @ 10:43:48
URL: http://lenaochsaga.blogg.se/
Postat av: Maria och Jazmine

Hejsan tjejer!

Om du hittar nån snygging åt mej oxå så packa ner han:) Du vet Jazmine ha börjat tjata om en lillesyster nu,hehehe.

Sakna erkram

2009-02-08 @ 23:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0