paradiset fast lite snal blir jag...

i dag var vi till en resort alla dyrt dyrt! Det kostade ca 400 kronor att bada i polen ata lite mat och titta pa lite fiskar i akvariet...marinvarld alla mini...Det basta med dagen for mig var att jag fick prova att dyka i polen!!! Hoppas att Saga fyller tio snart sa vi kan borja dyka! (gratis!) Saga gillade sa klart polen och hon simmade och simmade i ringen efter att jag dykt klart!

I dag har jag sett hajar och stora skoldpaddor.I dag slog jag leppen pa fillipinmarknaden nar jag lekte med barnen. /Saga

I morgon ska vi nog ga till en strand pa fastlandet om vi inte aker till sappi iland igen for Saga var sugen pa det. Jag ar sugen pa att fa hartvatt med masage och kanske en helkropps massage innan vi aker hem. Vi kommer inte att bo pa nagot lyxhotell innan vi aker hem for det ar sa mysigt dar vi bor. Trots att varat rum liknar en fangelse sell utan fonster i ett uland. ha ha. Lucy ar sa go och de har en tv sa jag ska inte klaga!

Lutar nog at en retur pa Sapi i morgon och se lite varaner igen och snorkla!

Ha det gott och hall tummarnqa att vi far fint vader! Om inte ska vi fa massaGE HAR JAG BESTEMT!

JATTEKRAM FRAN TVA GLADA TJEJER SOM MYSER I PARADISET!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej

Vad mysigt ni verkar ha det.NJUT!

Lena kan du skriva och tala om att du läst vad jag skrivit

Många kramar till er båda!

Mamma

2009-02-07 @ 14:56:57
Postat av: pinglan

Jag håller en tumme för fint väder, och den andra för massage, för det kan behövas det med:)



Här snöar det som 17 igen, har skottat det värsta hos dig... Hoppas att ni tar med er våren när ni kommer hem, så vi slipper snön nån gång!:D

2009-02-07 @ 22:05:33
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Caroline

OOOHHHH vad bra och härligt det låter !!!



Tessan har fått barn, en liten kille till !!!



Här toksnöar det, vinter de kommer du få när du kommer hem.



Vilken tid kommer ni den 12e?



Kramiz caroline Jens och Dreja

2009-02-08 @ 09:47:30
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Hej..

När jag såg er här om dagen på parkeringen så kom jag på at jag inte har varit här inne och kikat..

Ni verkar ha haft det underbart, men jag saknar lite kort :o)

Nu ska jag läsa vidare..

Kram från oss

2009-02-18 @ 19:17:36
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0