Vi såg en sköldpadda lägga ägg!

och massor av bäbisar som de släppte ut i havet efter de kläckts.
Fick läsa påmin blogg för att hitta inläggen! Tur att de fanns där!!!!!

Vi kommer hem den12/1. kommer ine ihåg tiden nu....

Tack alla som hjälper mig med allt där hemma medans jag upplever massor av roliga och spännande saker! Jag hade velat sett mer av djungeln men Saga her inte blick för djuren så hon missar de flesta så hon tycker inte det är kul...jag har uppfostrat en datanörd och shopping galning...hur gick det till?

Saga hade sådan hemlängtan i dag att hon grät på bussen till KK. Hon sa också att hon aldrig mer vill träffa roses tupp som attackerade henne härom dagen och det lovade jag att hon inte behöver!

Tjejen är glad nu när hon fått sina skor!

Jag tror faktiskt att tom Jazmine skulle tröttna på alla nyp och klappar efter en dag i Sandakan...

Kramar!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Jag trodde också att jag tappat bort en massa ur min blogg. Men det fanns kvar hos mig också, fast i en faslig oordning...



Men huga lilla Saga blir trött på alla nyp och klappar på huvet:( Fast när ni kommer hem längtar hon bergis tillbaka till alla djur och allt!:D

2009-02-02 @ 14:15:24
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Maria och Jazmine

Hejsan igen gummor!

Du om till och med Jazmine blir trött på klappar å nyp då är det illa,hehehe.

Men stackarn Saga lär nog bli lika mkt klappad å kramad på när hon kommer hem oxå:) Och du med kommer få MASSA kramar:)

Låter iaf som ni fått uppleva mkt kul där borta och njut av värmen,här hemma ä det tok kallt,brrrrr. 15-20 minus.

Blir kul när ni kommer hem igen då få jag bjuda in på fika å höra om eran resa.

Kramar till er från oss.

2009-02-02 @ 14:28:53
Postat av: Maria och Jazmine

Hejsan igen gummorna!

Du om till och med Jazmine blir trött på klappar å nyp då är det illa,hehehe.

Men stackarn Saga lär nog bli lika mkt klappad å kramad på när hon kommer hem oxå:) Och du med kommer få MASSA kramar:)

Låter iaf som ni fått uppleva mkt kul där borta och njut av värmen,här hemma ä det tok kallt,brrrrr. 15-20 minus.

Blir kul när ni kommer hem igen då få jag bjuda in på fika å höra om eran resa.

Kramar till er från oss.

2009-02-02 @ 14:34:12
Postat av: Maria och Jazmine

Hejsan igen gummorna!

Du om till och med Jazmine blir trött på klappar å nyp då är det illa,hehehe.

Men stackarn Saga lär nog bli lika mkt klappad å kramad på när hon kommer hem oxå:) Och du med kommer få MASSA kramar:)

Låter iaf som ni fått uppleva mkt kul där borta och njut av värmen,här hemma ä det tok kallt,brrrrr. 15-20 minus.

Blir kul när ni kommer hem igen då få jag bjuda in på fika å höra om eran resa.

Kramar till er från oss.

2009-02-02 @ 14:41:14
Postat av: Anonym

Oj nu vart de många inlägg,går segt å skicka inläggen,men sen dyker massa upp ist,hehehe

2009-02-02 @ 15:01:45
Postat av: Arandur

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-02 @ 15:07:12
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: mormor

Hejsan!

Äntligen!Jag blir lika lycklig varje gång du skrivit på bloggen.Stackars Saga.Det är inte lätt att vara jorden sötaste unge.Skönt att veta att ni har det bra.

Jag längtar efter er.

Tusen kramar

Mamma

2009-02-02 @ 15:42:50
Postat av: caroline

Hoppas du har fotat mycket !



Jag har ej hört nåt om den där långa,sexiga,

starka killen med dreads,som åkte till Borneo för att utföra yoga,har du sett han !!

Han ska vara en ganska vanlig art där nere!!



Kramiz Carriz

2009-02-04 @ 08:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0