Borneo, det närmar sig!

I dag har Saga åkt skridskor på gården och gjort en pirruett så hon ramlade, hon tog sig ett helt varv runt först!  Åkte två tre meter utan att ramla eller hålla i mej. Bra för första gången i livet! I morgon ska vi kanske gå till den riktiga isen och prova riktig åkning om jag inte är lika trött som i dag. Sträckte mig på jobbet i morse så jag har knökont i musklerna kring skulderbladet.

Fem dagar kvar! Borneo here we come! Jag har nästan packat helt klart och har alla papper klara. Har kanske lite tyngre packning än vad man får ha, måste ta reda på hur tung väskan får vara...

Hinner inte skriva så mycket nu. En mycket gnällig tjej som inte ville äta sig mätt utan blev av med maten när hon fått en chans efter att hon använt jojo metoden vid köksbordet en tid. Äter lite, titta på tv äta lite titta på tv osv. Är just nu inte så munter...Hungrig är hon också men jag måste få henne att förstå att hon måste äta färdigt innan hon lämnar bordet...

Kommentarer
Postat av: carro

ha nu en trevlig resa :) ta hand om er.

2009-01-12 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0