Dan före dan...

Resfeber så jag blir ett monster, fråga Saga! I går slängde jag alla leksaker som låg på golvet i en stor svart sopsäck medans hon grät och bad att jag inte skulle slänga hennes leksaker. Hon lovade (efter två timmars tjatande) äntligen att hon skulle städa och det gjorde hon!
I dag berättade hon att kokosmjölk kommer av att kossorna äter kokosnötter och när man har mjölkat ur dem så kastar man upp dem i träden så man kan plocka ner och dricka dem.
Allt är klart och jag har nog förberätt det mästa. Nu ska jag leta fler adresser till folk som guidar privat på borneo så vi kanske har någon gratis guidning och tur med lokal befolkningen! Jag lääängtar!

Nu dröjer det tills jag är framme och instalerad innan jag skrivar igen! Ni som vill vinka av oss får komma till midlanda 9.30 i morgon bitti och se planet lyfta.......

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas ni får en underbar resa!! Ta väl hand om er! Kramar!!

2009-01-14 @ 19:18:55
Postat av: Anonym

Whohoho...äntligen! kommer följa denna blogg extra noga nu, va spännande, ha det så bra och lägg in många bilder (om du får till det:)

2009-01-14 @ 20:24:44
Postat av: pinglan

Var nu försiktiga där ute i stora världen! Vi kommer att sakna er massor!:)

Ha så kul och skriv här ofta. Om du vill. Och kan. Det skulle ju vara kul!

2009-01-15 @ 00:04:06
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0