Hej alla!

I dag regnar det så det är floder till mitten på mina vader på en del ställen på gatorna!
Saga fick ett utbrott i morse för att hon inte fick titta på tv hela dagen och slängde min kamera vilket resulterade i att jag slängde henne på sängen. Då slog hon mig och hon åkte tillbaks på sängen och skrek så hon fick frukost till rummet trots att det inte ingår i hyran! Undra vad hotell ägaren tror om mig! Saga vill åka hem för hon saknar er och har en så

Moa: I sepiloc så jobbar de med att rädda orangutanger och föra dem ut till det vilda igen. Så orangutangen var vild som gick brevid oss..alla makakerna var oxå vilda och ekorrar och vildsvin och varaner och delfiner som vi mötte på sapi...

Carro: Vad nyfiken jag blir på din jobbintervju Caroline! Skicka ett sms så jag får veta hur det gick och vart det var om du inte vill skriva här! Oj vad jag skrattade och vad klok Dreja är! Så klart Saga inte kan flyga, hon har ju inga vingar! Men vi tog oss hit i alla fall!

Karl: Vi har inte sett någon örn, men horn fåglar!
 I dag skulle vi till turist informationen men den är stängd pga det kinesiska nyåret...
Vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske försöka få tag i Rosneh. En kvinna som jag skicka de ett mejl till innan vi åkte hit. Troligtvis kommer det att regna minst hela dagen kanske flera så jag är lite "strandsatt".
är nog inte roligt att åka på tur på floden när båten fylls med vatten innan man har klivit i den, he he.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur ska ni fira det kinesiska nyåret ?



Tur att du har Tv på rummet om regnet fortgår...

Snöar här fortfarande,vill att vintern ska vara slut

nu.Ska bli så trevligt när ni kommer hem och delar med er av era soliga historier till oss gråa Svenssons. Kram Carriz

2009-01-26 @ 09:56:09
Postat av: pinglan

Man får typ använda en sån där stav till stavhopp om man ska ta sig in i eran lägenhet för all snö. Jag lovar att skotta undan lite innan ni kommer hem;)

2009-01-26 @ 12:47:03
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0