Tack för alla lyckönskningar!

Den här resan börjar ju toppen! Puckot från aveny ringer och väcker mig klockan sex och jag kan inte motstå att ringa upp efter duschen som jag skulle ta drygt en timme senare och skälla lite och vänligt be honom inte ringa mig något mer och sudda ut mig från hanns lista! Hur är man funtad när man ringer till folk klockan tre på morgonen och klockan sex? Jag har gjort en sådan tabbe och ringt vid åtta för Saga väckte mig riktigt tidigt en morgon och jag tänkte inte på vad klockan var. Så visst kan jag förstå att man kan göra misstag fast innom en månad och till samma person! Arght!

Nu måste jag ändra min attityd så jag orkar med det här dygnet trots att jag har sovit lite... Jag kanske kan nicka till lite på väg till Amsterdam!

Fast ni kan ju tacka honom, så jag fick lite tid att sitta här, så här i sista stund, hi hi

Kommentarer
Postat av: pinglan

Han kanske ville önska trevlig resa också? fniss!

2009-01-15 @ 12:14:18
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Carola Andersson

Hej! Hoppas att resan från kalla Sverige har gått bra. Jag skulle gärna vilja byta med dig dvs att få vara i solen och värmen istället för att sitta på jobbet med -23 ute =(. Har använt dynan och den är toppen =). Ha en underbar semester och knäpp mycket kort. Krama Saga. Kram Carola

2009-01-16 @ 09:44:49
Postat av: mormor Gunilla

Hej mina älsklingar!

Jag hoppas att allt fungerar som det ska med resan.Det är svinkallt här hemma,20grader i natt.

Många kramar till er båda från Paris och mig.

Mormor

2009-01-16 @ 14:24:13
Postat av: Maria och Jazmine

Hejsan!

Hoppas ni kommit fram välbehållen och att resan börjat bra där nere.

Vi saknar er redan

Kramar från oss till er.

2009-01-16 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0