Vi bor med en svanslös katt!

I går flyttade vi till Lucys backpacker lodge...Rent och fint men lyhört. Man hör fisarna i korridoren! Hur jag vet det kan ni nog räkna ut! He he.
På kvällen var vi på chinesiskt uppträdande med barn som sjöng! Superbra men det hällde ner regn så vi blev blöta. Försökte hitta plats under taket men Saga blev jättefrustrerad eftersom det var svårt att se! En fin show och jag åt teägg på vägen hem. Svarta ägg som ser jätte läskiga ut! Smakade salt och lite  smak av örter...

Saga har en liten bula efter ett myggbett så jag ska ta henne till en doctor i dag så allt är grönt tills vi ska till seplioc i morgon och titta på orangutanger. Efter det ska vi till Sandakan och fira chinesiskt nyår!
Tack för alla inlägg och vi saknar er!
Saga är en atraktion för alla chineser malaysier och asiater här nere. Hon finner sig bra i det men i bland blir hon förståligt blyg. Jag luktar inte rosor trots duchar varge dag och tvåltvättade i kallvatten kläder och jag saknar flera saker i väskan. Har snart dubbelköpt allt. Myggmedel och massor av andra saker...Snart kanske jag ska be dem skicka hem väskan när de hittar den. Den har varit till Colombia bla...

Saga drömde att Amanda och hon flög hem i natt <----har saga skrivit själv.

Massor av kramar från Saga och Lena


Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan!

Jag hoppas ni får väskan snart.Ni har ju 3 veckor kvar.Jag tänker på er varje dag.

Tusen kramar

Mamma

2009-01-21 @ 09:19:23
Postat av: pinglan

Å, en mycket berest väska med andra ord!:D

Här har det snöat och snöat. Jag vill ha vår. Fast Amira gillar ju förstås att åka pulka till dagis.

Jag börjar bli förkyld. Igen. Det suger!

Ni verkar ha det bättre på många sätt! Det är bra!:D

2009-01-21 @ 09:39:16
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej på er..

Så nu är det Lucy show.. Glöm inte meddela var ni bor så väskan kommer rätt. Tänk om man fått åka med packningen!!

Verkar som "alt 132" funkar bra. Roligare att läsa om er när det är okodat.

Hur varmt är det i vatten o luft??

Sköt om myggbetten o ha det bra.

Pappa

2009-01-21 @ 10:53:25
Postat av: Therese

Hihi kan förstå att sötflickan är en attraktion:D Otroligt jobbigt med väskan men det låter som ni har det bra!

2009-01-21 @ 12:05:09
Postat av: caroline

Låter skitkul!!! Hö Hö Hoppas att fisarna ej luktar genom väggarna ,men de säger ju att man väljer livspartner genom doften.... ett tips bara;)

Har du träffat några att umgås med där på

lucys ?

Hälsa Saga från Dreja !!!

We love u Caroline jens Dreja.

2009-01-21 @ 19:22:11
Postat av: Lina

Låter som att ni har det helt fantastiskt! Är så roligt att vi här hemma får "följa med" er på resan!

2009-01-21 @ 20:30:11
Postat av: pinglan

"de säger ju att man väljer livspartner genom doften..." Hahaha! Ja, inte valde jag T för hans fislukt! Usch, hans fisaar kan döda, jag lovar! Värsta rökbomben! Hahaha!

2009-01-22 @ 09:42:50
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: syrran

Hej!

M. har förstoppning sedan fyra dar tillbaka så här är det också fistema! Vilket partnerval jag har gjort...annars är det bra här och vi börjat planera maten till festen. Det är kul med mat, vad äter befolkningen på ön? Vad äter orangutangerna? Hur klarar Saga livet som backpacker utan väska? Tänker på er!

Åsa

2009-01-23 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0