lång tajm nå siii

Nej jag är inte i asien... Jag är i mättinge och jobbar.

Mycket har hänt och jag har inte haft tid att skriva här!

Numera så är jag inte singel längre utan har hittat en underbart go Krister som är pappa till två fina barn! Två små bonusbarn på köpet, kan det bli bättre!
Sagas rum är omgjort, så det finns numera två vånings sängar, så alla tre barnen får plats och jag ska fortsätta rensa ut och flytta om saker när jag kommer hem så Krister får plats med sina saker!
Vi ska trängas i min, mycket snart våran, lägenhet tills vi hittar ett radhus eller radhuslägenhet i granloholm...vi kanske tom bor kvar för tänk vad mycket pengar man kan spara om man bor i en trea!
Jag får väl antagligen knoster om några månader och vill ha större...

Jag längtar hem till Saga och Krister...

Annars så är det fint här med havs utsikt från rummet (mellan träden) och massor av saker man kan göra! I går fick jag följa med på en båttur och de hade fixat en skattjakt för alla barn! Clownnäsa hade jag eftersom jag och Albin var i clownlaget!

Tog inte med mig kameran så ni får tänka er mig med en näsa som är röd, stor och hänger lite:-)

Det var tredje natten jag sov över här och sista natten är i natt.
I MORGON VID 19.40 FÅR JAG TRÄFFA TÖSEN IGEN! Det känns värre med henne än Krister.
Säkert för att vi levt själv så länge och man undrar hur hon har det. Han är vuxen och kan klara sig själv och ringa när han vill. Hon kan inte ens ringa, buhuhuhu räkarns vad jag saknar henne...

Pratade med hene i går i 11 minuter och hon berättade att hon och hennes kompis som hon sov över hos hade lekt sent på natten:-) -Busunge jag ska ta dig i örat när jag kommer hem! sa jag. -Ja det får du! sa Saga och skrattade!

Kommentarer
Postat av: carro

gu roligt för dig lena :) tack ännu en gång för blomman =)

2009-07-21 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0