Sara-stinky

Saga sitter i vardagsrummet och leker med hennes hamster Sara-stinky och ropar till mig som står i köket.
-Lever hamstern?
-Jag vet inte, rör den på sig?
-Ja
-Då lever den...

Mycket död och existensiella frågor nu....

En stund senare ser hon Sara-stinky kila in under min säng, eftersom hon inte passat på henne, och springer in till mig storgråtande och rädd att Sara-stinky ska försvinna (in under listen i väggen och dö som jag hotat med eftersom jag inte vill ha lösa hamstrar springande runt fötterna). Sara-stinky kommer så klart fram och Saga kan plocka upp henmne och rädda henne tillbaks till buren!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Men huga lilla tjej!:) Det är inte lätt när man har en hot-mamma som jag och du:P alltså inte hot som i engelskans, utan hot som att hota någon!

2009-03-28 @ 11:22:09
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0